Kontaktujte nás zde
Technika a trendy

V konceptu chytrých kanceláří je sledování stolů pro integrátory a výrobce OEM nutností.

Kdy jste naposledy strávili celý pracovní týden v kanceláři za svým stolem? Pravděpodobně před lockdownem. Přetrvávají hybridní pracovní návyky, jež jsme si osvojili během pandemie Covid19, a kanceláře jsou tak často poloprázdné. Může tak existovat mnoho nákladných a potenciálně zbytečných kancelářských nemovitostí.

Moderní hybridní kancelářský pracovní prostor s flexibilním obsazením a nastavitelnými kancelářskými stoly

Sledování stolů v chytrých kancelářích se zjednodušilo díky systému LINAK® DESKLINE® Desk Tracking s chytrým snímačem a jednotkou Wi-Fi.

Nový systém představuje příležitost pro výrobce stolů a integrátory třetích stran při nabízení řešení konektivity LINAK ke kancelářským stolům – ideální pro systémy rezervace stolů a flexibilní pracovních prostory. Velmi snadno se prosazuje, implementuje a integruje – přináší zlepšení života zákazníkům i koncovým uživatelům.

 

Chytré kanceláře jsou realitou – a sledování stolů nutností

Progresivní společnosti k těmto novým způsobům práce přistupují flexibilněji. Sdílené stoly či inteligentní kancelářská infrastruktura umožňují inteligentní restrukturalizaci kancelářských prostor a vytváření nákladově efektivnějších řešení.

Nové strategie řízení prostor jsou založeny na datech a bývají navrženy speciálně ke správě hybridních pracovních rozvrhů s uspořádáním pracovišť podle způsobu vykonávané práce. Jádrem těchto nových systémů je sledování kancelářských stolů. Údaje o sledování lze využít jako součást kancelářského rezervačního systému nebo k optimalizaci využití prostor sledováním obsazenosti kancelářského prostředí.

 

Optimalizované využívání stolů: data ke zvyšování efektivity

Sledování využití pracovních stolů informuje správce, kolik pracovních stolů je potřeba k zajištění efektivní funkce kanceláře a umožní rozhodování o omezení velikosti nemovitostí. Usnadní také život uživatelům, kteří si zobrazí dostupnost stolů a získají možnosti rezervace v konkrétních časech a místech. Systém automaticky odhalí nevyužité rezervace, uvolní prostředky a ukáže, zda jsou stoly obsazené či zda nebyly oficiálně rezervovány.

Sledování kancelářského prostředí prostřednictvím stolů nabídne celou řadu dalších možností hospodárného zvýšení efektivity ve větším měřítku: Snímače poskytnou přehled o optimálním poměru prostor vzhledem k počtu zaměstnanců a vytvoří mapu vytíženosti kanceláří, jež odhalí, které oblasti jsou využívány nejvíce. Získané údaje lze následně upotřebit k regulaci teploty v místnosti, optimalizaci úklidu a snížení spotřeby energií.

 

Řešení připravené na budoucnost – k dispozici již dnes

Systém sledování stolů DESKLINE je řešení připravené pro budoucnost, jež vaši nabídku připraví pro kanceláře v konceptu IoT. Získejte integrovanou konektivitu přidáním nastavitelných stolů s pohony LINAK do chytrých kanceláří využitím sítě Wi-Fi a cloudového připojení. Řešení stačí integrovat do vlastního systému správy chytrých kanceláří partnera či zákazníka a sledovat obsazenost a další relevantní údaje ze stolů prostřednictvím snímačů.

Schéma partnerství se systémovými integrátory využívajícími systém LINAK Desk Tracking

 

Kompletní systém připravený k integraci

Systém DESKLINE Desk Tracking tvoří jednotka/modul WiFi2LIN zajišťující konektivitu Wi-Fi, snímač Desk Sensor™ 2 (DS2) k detekci signálu obsazenosti a aplikační programovací rozhraní(API) k odečtu dat snímače. Konfiguraci systému sledování zjednodušuje aplikace DESK Wi-Fi, která je nedílnou součástí řešení.

  • Vše je skryto pod stolem – snadná a diskrétní montáž dvěma šrouby a dvěma kabely
  • Žádné baterie ani napájecí kabely – snímač a jednotku Wi-Fi napájí kontrolbox stolu
  • Možnost dodatečné montáže – řešení je kompatibilní se stávajícími stoly s pohony LINAK (systémy CBD6S a DL IC)
  • Hospodárnost – při nákupu i v dlouhodobém horizontu
  • Snadné aktualizace – software jednotky Wi-Fi lze v případě potřeby vzdáleně aktualizovat
 

Kompatibilita s novými i stávajícími řešeními

Samotné řešení lze ve skutečnosti velmi snadno začlenit do nových i stávajících systémů stolů. Jednotka Wi-Fi včetně inteligentního snímače se montuje pod stůl – připraveno k zapojení a provozu.

Jednotka Wi-Fi je kompatibilní se systémy stolů LINAK na bázi kontrolboxu CBD6S nebo se systémy DL IC.

Řešení lze také dodatečně instalovat do stávajících systémů s pohony LINAK. A samozřejmě funguje s dvojstupňovými a trojstupňovými elektrickými zvedacími sloupky.

Obrázek výškově nastavitelného systému LINAK Desk se sloupky s motorkem v krytu, kontrolboxem CBD6S, jednotkou Wi-Fi se snímačem a ovládacím panelem DPG.

 

V očích společnosti LINAK se jedná o přirozený vývoj

Sledování stolů je pro společnost LINAK dalším krokem cesty systémového myšlení, na kterou se vydala v roce 1998, kdy na trh uvedla vůbec první kompletní elektrický výškově nastavitelný systém pro stoly. V současné době, o více než 10 milionů systémů elektrických stolů později, jsme v oboru stále na špici a neúnavně posouváme vpřed hranice inovací, kvality i designu.

Bjarke Thomsen, vedoucí oddělení rozvoje obchodu DESKLINE® ve společnosti LINAK A/S.

S výrobou pohybových systémů pro kancelářské stoly máme desítky let zkušeností. Naše systémy jsou standardně připraveny na digitální integraci.

Bjarke Thomsen, vedoucí oddělení rozvoje obchodu DESKLINE ve společnosti LINAK A/S
 

Společnost LINAK již nabízí řešení digitální interakce, jež propojí uživatele se stolem včetně rozhraní WiFi a hlasového ovládání. S tímto novým cloudovým řešením jsme připraveni pomáhat zákazníkům čelit výzvám nové éry propojení kancelářských prostor v konceptu IoT a náš významný tržní podíl je pro partnery z řad integrátorů značně atraktivní obchodní příležitostí.

 

Datová připravenost je novou výchozí pozicí – učiňte další krok s důvěryhodným partnerem

Chtějí-li si současní výrobci stolů/OEM a integrátoři udržet pozici, musí nabízet produkty s podporou datových přenosů a plnit zadávací podmínky, jež mají správcům budov umožnit kontrolu nad novým a nepředvídatelným kancelářským prostředím.

Jako výrobci stolů/OEM můžete snadno zahájit své působení na trhu chytrých kanceláří. Se systémem LINAK Desk Tracking mohu všichni významní integrátoři vaše elektrické stoly LINAK začleňovat do vlastních řešení rezervace kanceláří. Naše hardwarová a softwarová řešení jsou dokonale sladěná a snadno integrovatelná pro vás i integrátory.

 

Jistíme vám záda

Společnost LINAK vám ochotně pomůže, ať už jste výrobci kancelářského nábytku chtějícími nabídnout zákazníkům integrované řešení stolů pro rezervační systém, nebo systémoví integrátoři hledající sledovací systém/řešení pro kancelářský rezervační systém. Partnerstvím se společností LINAK získáte podporu na světové úrovni a špičkovou kvalitu. Díky 30 místním prodejním kancelářím vám budeme vždy nablízku, podělíme se s vámi o odborné znalosti založené na globálních zkušenostech a zachováme konkurenceschopnost vaší společnosti.

Místní zastoupení společnosti LINAK naleznete zde.

Máte dotaz?

– Náš tým je připraven pomoci vám s technickými informacemi, zahájením projektu atd.