Orientace na zákazníka
Naslouchání zákazníkům a chápání jejich potřeb je klíčem k rozvoji skutečně inovativních řešení. Společnost LINAK chce být všude, kde jsou její zákazníci.
Naše obchodní zastoupení rozumí místním kulturám, hovoří místními jazyky a jsou zákazníkům nablízku, aby jim co nejlépe sloužila.
Blízký vztah se zákazníkem je jedním ze čtyř základních kamenů naší celkové strategie. Zákazník stojí v popředí veškeré naší činnosti a „vytváření hodnoty pro zákazníka“ máme na srdci ve všech procesech a řešeních.
Partnerství
Společnost LINAK chce být více než dodavatelem. Jako partneři pomáháme zákazníkům kromě zlepšování produktů a řešení i s jejich cíli a přáními. Ať už jde o pomoc při získávání potřebných certifikací či vytváření transparentnějšího dodavatelského řetězce, jsme zde, abychom jim podpořili strategii a společně budovali lepší budoucnost pro jejich zákazníky i celou planetu.
Ve společnosti LINAK U.S. poskytujeme podporu různým typům zákazníků v mnoha rozličných odvětvích. Může se jednat o menší technologické startupy i velké globální společnosti. Každá z firem může mít vlastní jedinečné cíle a strategie udržitelnosti. Naším úkolem je zajistit, aby měly vše, co potřebují k dosažení cílů, a zajistit důvěryhodnost jejich produktů v očích zákazníků. Máme znalosti a zkušenosti, které jim s vybudováním důvěry pomohou – od znalosti původu dílů komponent, až po kvalitu a efektivitu procesů aplikovaných při výrobě.